ניקיון משרדים ומוסדות

באי.טי דואגים שהנקיון יתבצע תמיד, בשעה שבה תרצו שיתבצע, בצורה שבה תרצו שיתבצע, ואף יותר מכך. בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים.

למה ניקיון משרדים זה חשוב? סטטיסטית, בנאדם מבלה בממוצע כשליש מחייו במשרד. אין שום סיבה שנדאג לניקיון ביתינו אבל לאנדאג לניקיון המשרד.
אצלנו באי.טי מבינים זאת, ושמים דגש רב על ניקיון משרדים. השאיפה שלנו היא שכל אדם אשר מגיע למשרד ירגיש בבית.
משרד נקי הוא משרד בעל הרמוניה טובה ונעימה, אליו גם הלקוחות וגם העובדים שלכם יהנו להגיע.

קבל הצעת מחיר!

איך זה עובד?

הדגש הראשון אצלנו באי.טי הוא השלווה שלכם, ולכן, אנו מקפידים למלא כל דרישה ובקשה, ותמיד להגיע בזמן המוסכם והמתאים ביותר לכם, כדי לעשות זאת. תחילה, נציג מטעמנו יגיע לפגישה וסיור במשרדכם ללא כל התחייבות וללא תשלום, ולאחר מפגש זה תינתן הצעת מחיר מפורטת וגמישה על פי דרישותיכם. בהמשך אנו נדאג לניקיון משרדכם ברמה הגבוהה ביותר.

איך אנחנו דואגים לכך שהמשרד שלכם ישאר נקי?

שעות העבודה - ניקיון משרדים בערב

באפשרותכם לבחור את השעות בהם תרצו שהנקיון יתבצע. בין אם תרצו ניקיון משרדים בערב או במהלך היום. אנו נספק מענה לכל דרישה מתוך הבנה שישנם מקומות רבים בהם אין אפשרות להפריע למהלך היום התקין.

ניקיון משרדים בערב עם מפתח הינו שירות נפוץ מאוד אשר אנו מספקים על בסיס קבוע

גמישות

אנו קשובים לצרכי כל משרד בפני עצמו. בין אם המשרד שלכם בעל עשרות חדרים או חדרים בודדים. יחד אתכם נתאם ציפיות ונוודא שהיקף משרת הנקיון תהיה תואמת לדרישותיכם. בתור חברת ניקיון משרדים אנו מבינים שכל משרד הינו עולם ומלואו, ובו אנשים שונים ודרישות שונות, ואנו תמיד נהיה קשובים לצרכיכם המשתנים לאורך כל הדרך..

ערך מוסף

בעינינו ישנה משמעות רבה ליצירת קשר עמוק עם לקוחותינו, אנו מתייחסים לכל משרד כאל חלק מהמשפחה וזו נקודת המוצא שלנו בצורת ההתייחסות לכל פניה. אנו נעשה מאמצים מירביים למלא כל בקשה ולדאוג שתמיד יהיה מענה מיידי לכל צורך שיעלה.

חומרים איכותיים

חומרי ניקוי יכולים לעשות את ההבדל בין רצפת פרקט מבריקה לבין רצפת פרקט דהוייה. איכות חומרי הניקוי הינו דבר מהותי ומשמעותי אשר לעיתים רבות לא מקבל דגש מספק. במשרדים שונים ישנם סוגים שונים של משטחים. ובתור חברת ניקיון משרדים אנו מבינים זאת. הרצפה יכולה להיות שטיח או פרקט, השולחנות מזכוכית, לעיתים ישנם משטחי שיש וכו'. כל משרד מצריך טיפול שונה ולאורך זמן טיפול שגוי עשוי לעשות נזק. אצלנו באי.טי ניקוי ואחזקה חומרי הניקוי הינם ברמה הגבוהה ביותר .

דרישות מיוחדות

בתור חברת ניקיון למשרדים,בידינו אפשרות לתת מענה חלכל דרישה שהיא, בין אם מדובר בבניין משרדים המצריך גם גינון, ודאגה למערכות מיוחדות, בין אם המשרד ממוקם בקומה גבוה ודורש נקיון בסנפלינג, ועוד. באפשרותינו לתת מענה לכל דרישה שהיא.

נקיון-סנפלינג-למוסדות-ובניינים

 

למה צריך חברת ניקיון משרדים?

ישנם משרדים מסויימים אשר מעדיפים לוותר על שירות זה ולהעביר את נושא הנקיון לטיפול העובדים. לרוב, החוסר בחברת ניקיון משרדים מעסיק רק את האחראיים במשרד אבל בעיקר מפריע ומסיח את דעתם מהעבודה שלהם. בניגוד לדעה של רבים, נקיון המשרד הינו נושא מורכב מאוד.
כמות העוברים ושבים במשרד גבוהה מאוד. פעמים רבות ישנם חללי עבודה משותפים אשר מטבעם גורמים ליותר לכלוך. בנוסף, ישנם מטבחים ואביזרי מטבח ויותר מכל, ישנו בילבול רב בנושא. הרבה פעמים עובדים מעדיפים להקטין ראש, או שראשם טרוד בנושאי העבודה ואינם פנויים לחשוב על נקיון המשרד כלל. במקרים כאלה הלכלוך עולה על גדותיו, אף אחד לא מצליח לעקוב אחרי הנקיון והמשרד פעמים רבות מגיע למצבים שאינם ראויים לעבודה תקינה.

כאשר העבודה במשרד אינה תקינה, ישנה פגיעה בתפוקת העבודה וכיוצא מכך ישנה פגיעה משמעותית בעסק שלכם. במידה ואתם מעוניינים לדאוג מנושא אחד מפחות , ובסביבת עבודה נעימה יותר, אנו נשמח לשמוע מכם.

להצעת מחיר לחץ כאן