חברתנו מעסיקה עובדים רבים בירושלים

במידה ואתם מחפשים חברת ניהול ואחזקת מבנים אשר עובדת עם הרבה מוסדות ובניינים בירושלים הגעתם למקום הנכון. חברתנו מנהלת ומתחזקת בניינים מהגבוהים בעיר. אנו נמאים בכל שכונה, ויש לנו עובדים בכל מקום.

המערך הלוגיסטי שלנו כבר מוכן לקבל את הבניין שלכם למשפחת הלקוחות שלנו, אנו נשמח להגיע לראות את הבניין, בין אם מדובר בבניין מגורים, או בבניין ציבורי. אנו נבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

ניקיון ואחזקת מבנים ומוסדות בירושלים מעולם לא היתה כה פשוטה

הסירו דאגה מליבכם עוד היום וצרו עימנו קשר.

מה השירותים שאנו מספקים?

ניקיון שוטף – אנו נבצע עבודת ניקיון שוטף לנכס שלכם. יחד, נחליט על תכנית העבודה הכי מתאימה לבניין. נמצא את העובד המתאים ונתחיל לעבוד. אנו משתמשים בחומרי הניקוי ברמה הגבוהה ביותר, ומספקים חומרים לכל הארץ, כל הזמן.

תחזוקה שופטת – אנו מבצעים תחזוקה שוטפת לשלל המערכות המרכיבות את הבניין, בין מערכות אלו : מערכות כיבוי אש, מערכות חשמל, מערכות מים, מעליות, גנרטור חירום, ועוד.

ניהול – במידת הצורך, אנו מבצעים גם ניהול לנכסים ולבנייני מגורים. משמעותו של שירות זה היא שאנו נבצע גביית דמי ועד הבית מהדיירים השונים, נשלם את החשבונות, נדאג לביטוחים, ועוד.

גינון והדברה – בין שלל השירותים אותם אנו מספקים, אנו גם דואגים לסביבת הנכס. בצוות שלנו ישנם גם גננים ומדבירים, אשר במידת הצורך מסוגלים לתת מענה

ניהול-ואחזקת-מבנים

צרו קשר עוד היום

אל תהססו לחייג אלנו אל 03-955-1199